۷ گام ساده برای به حداکثر رساندن طول عمر محتوا و تولید سایر محصولات

تلاش مداوم در ایجاد محتوای مناسب و قانع کننده می تواند یک چالش مهم را ایجاد کند. به طور منظم تولید ایده های جدید مطالب به خودی خود یک آینده نگران کننده است و حتی زمان و تلاش لازم برای ایجاد و توزیع آن را شامل نمی شود.

ایده

پس اگر بتوانید طول عمر مطالب خود را به حداکثر برسانید چه می کنید؟ زندگی جدیدی را در وبلاگ ها ، فیلم ها یا اینفوگرافیک ها صرف کرده اید که وقت و تلاش خود را با دقت در ساختن آن صرف کرده اید؟ بازپرداخت و بسته بندی مجدد مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید روشی کارآمد و مؤثر برای افزایش بازده سرمایه گذاری و دستیابی به اهداف کلی شما است.

سرمایه گذاری

چگونه می توانیم یک طرح سرکشی ساده ایجاد کنیم

این آسان برای توسعه ، آسان برای پیاده سازی ، و قطعاً آسان تر از تلاش برای ارائه ایده های بی شماری اصلی برای مقالات است! فقط به این دلیل که یک قطعه محتوا مجدداً برگردانده شده است ، به این معنی نیست که نمی تواند همچنان به ارزش اصلی خوانندگان شما ارائه دهد ؛ repurposing همچنین شما را قادر می سازد تلاشهای خود را به حداقل برسانید و نتایج خود را به حداکثر برسانید!

با استفاده از این راهنمای گام به گام جامع ، به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید سرب های با کیفیت بالا تولید کنید ، محتوای خود را گسترش داده و با چند تنظیم ساده و تصمیمات تاکتیکی فروش را هدایت کنید. بدون تلاش اضافی لازم است!

مرحله اول: اهداف خود را تعریف کنید

این تنها مهمترین توصیه ای است که می توانید برای هر فعالیت بازاریابی دیجیتال اعمال کنید. آنچه را که می خواهید از همان ابتدا به دست آورید تشریح کنید. تعیین اهداف روشن و واضح ، ساختار هر استراتژی را ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا از زمان و منابع خود استفاده بهینه داشته باشید. شما همچنین می توانید آن اهداف را با معیارهایی تنظیم کنید که به شما امکان می دهد تا اثربخشی برنامه بازگشت خود را بسنجید!

دیجیتال

مرحله دوم: شخصیت های مخاطبان را توسعه دهید

یک قدم ضروری که غالباً نادیده گرفته می شود ، توسعه شخصیت های مخاطب هدف مشخص و مشخص ، شما را به بینش در مورد مضامین و انواع مطالبی که مخاطبان شما بیشتر با آنها درگیر هستند ، مجهز می کند ، که به نوبه خود می تواند نه تنها در ایجاد محتوای جدید تأثیر بگذارد ، بلکه چگونه می تواند تأثیر بگذارد. آن را دوباره زنده کنید و دوباره بسته بندی کنید. هر استراتژی موثر برای بازاریابی محتوا تحت تأثیر تعهد به ایجاد محتوا است که نیازها و علایق مخاطبان هدف را شناسایی و برطرف می کند.

بازاریابی محتوا

مرحله سوم: موضوع خود را انتخاب کنید

بهترین راه برای تضمین این که واقعاً مطالب شما با مخاطب هدف شما طنین انداز خواهد شد ، گوش دادن به آنچه می خواهند است. استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo به شما امکان می دهد بخش های برتر محتوای محتوا را برای وب سایت خود و رقبای خود تجزیه و تحلیل کرده و همچنین محتوای متنوع را در دسته بندی های مختلفی شناسایی کنید. برترین ها ، پیوندها ، عکس ها و فیلم ها بر اساس اصطلاحات جستجوی خاص ، تاپسی عالی است ، بنابراین می توانید مباحثی را ایجاد کنید که بیشترین مکالمه را تحریک می کنند و برای مخاطبان مورد نظر خود جذاب هستند.

همیشه محتوا را با هدف تکرار مجدد آن در تاریخ بعد ایجاد کنید. شما باید روی موضوعاتی تمرکز کنید که به طور مداوم مرتبط هستند و به خوبی سن خواهند رفت. راهنماهای چگونگی ، فیلم ها یا وبینارهایی که روی استراتژی و تکنیک تمرکز می کنند ، به عنوان قطعی بی زمان و بی نقص عمل می کنند ، در حالی که مقالات خبری یا هر چیز دیگری که محور محصول یا وسیله ای باشد که به سرعت منسوخ شود ، برای بازگشت مجدد مناسب نخواهد بود. ایجاد محتوا پیرامون یک موضوع خاص نیز یک تاکتیک خوب برای در نظر گرفتن است زیرا به شما امکان می دهد مجموعه ای از مقالات را تهیه کنید که می تواند به صورت جداگانه یا با هم جمع شود ، شاید به عنوان یک کتاب الکترونیکی یا نمایش Slideshare.

مرحله چهارم: قالب های محتوای خود را انتخاب کنید

اینجاست که می توانید با بسته بندی مجدد خود خلاق شوید! قطعه ای از محتوا که زندگی خود را به عنوان یک پست وبلاگ ۱۰۰۰ کلمه آغاز کرده است ، می تواند فراتر از شناخت تطبیق داده و تبدیل شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالبهای مختلفی را که در دسترس شما است در نظر بگیرید. اگر راهنمای مبتدی برای بازاریابی محتوا را نوشته اید ، می توانید به راحتی این مقاله را در یک نمایش SlideShare یا یک فیلم آموزشی کوتاه تطبیق دهید. به همین ترتیب ، اگر ویدئویی ایجاد کردید ، می توانید آن را رونویسی کنید و آن را به یک پست وبلاگ مکتوب تبدیل کنید. درج قالب های مختلف در برنامه بازگشت شما ، با رهگیری مخاطبانی که ممکن است برای کلیک بر روی یک ویدیو بیشتر از یک وبلاگ ، یا برعکس ، راه بسیار خوبی برای افزایش دسترسی شما هستند. مانند مباحث ، هنگامی که فکر می کنید کدام قالب های محتوا را باید پیاده سازی کنید ، همیشه تصمیم خود را بر اساس اهداف و نیازها و علاقه های مخاطبان خود بگیرید.

مرحله پنجم: یک تقویم محتوا ایجاد کنید

می توانید محتوای تقسیمی شده را در تقویم محتوای فعلی خود ادغام کنید ، یا یک برگه یا صفحه گسترده جدید را به عنوان بخشی از برنامه بازگشت خود ایجاد کنید. لازم نیست خیلی پیچیده باشد؛ یک صفحه گسترده اکسل کافی است. مباحث ، قالب های محتوا و هنگامی که قصد انتشار آنها را دارید ، درج کنید. تو می توانیهمچنین از کانالهایی که قصد دارید محتوای خود را تبلیغ کنید ، یادداشت کنید ، اگرچه برای تقویم شما ضروری نیست. پیگیری انتشار و تبلیغ هر دو محتوای جدید و بازتولید شده به این معنی است که می توانید از لحاظ مباحث تحت پوشش هیچ گونه همپوشانی وجود نداشته باشد و به شما امکان می دهد تا بعد از انتشار اولیه ، ترسیم کنید تا چه مدت پس از انتشار اولیه اقدام به بررسی مجدد و دوباره بسته بندی کنید.

مرحله ششم: تأثیر و مشارکت کنید

یکی از تکنیک های بسیار مؤثر که می توانید برای به روز کردن مطالب خود پیاده سازی کنید ، انجام دسترسی به آنفلوانزا است. کارشناسان صنعت ، یا تأثیرگذار را شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید (از طریق ایمیل در صورت داشتن آن ، یا پیام خصوصی از طریق رسانه های اجتماعی) و از آنها بخواهید یک نقل قول یا بینش اصلی را که می توانید در محتوای خود به آنها نسبت دهید ، بخواهید. با تهیه لیست بالقوه از سؤالاتی که می توانند پاسخی برای آنها ایجاد کنند ، برای آنها راحت تر کنید! در صورت موفقیت ، تلاشهای تبلیغاتی در زمینه تأثیرگذاری شما ، محتوای شما را با مخاطبان قبلی غیرمترقبه و تبلیغ متقابل معرفی می کند ، زیرا هر تأثیرگذار شما به آنها اعتبار می دهید ، محتوا را با پیروان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.

وقتی محتوای خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کنید ، فراموش نکنید که برای تأثیر گذاردن کاربران به کلیک کردن و به دست آوردن بینش های معتبر خود ، به تأثیر گذارهای تأثیرگذار توجه کنید. اگر تصمیم به ایجاد یک سری محتوا دارید ، می توانید از این راه سود ببرید تا کنجکاوی خوانندگان خود را ترجیح دهید و آنها را ترغیب کند تا با اقساط بعدی مشارکت کنند. اتفاقاً ، شلوغ کردن موضوعات و ایده های محتوا روش مناسبی برای تحریک درگیری و اطمینان از ایجاد محتوا مهربانی است که مخاطبان مورد نظر خود را ترجیح می دهند.

مرحله هفتم: تبلیغ کنید

هنگامی که محتوای خود را تصحیح و بارگذاری مجدد کردید ، تمام آنچه برای انجام آن باقی مانده است انتشار و تبلیغ آن است! نکته اصلی که باید در نظر بگیرید این است که آیا قصد دارید از تبلیغات پرداختی ، ارگانیک یا ترکیبی استفاده کنید. من همچنین در مورد تبلیغ متقابل با تأثیرگذار صنعت بحث کرده ام ، که اغلب می توانند باعث افزایش چشمگیر در مشاهده محتوای شما شوند. سرانجام ، باید تصمیم بگیرید که در کدام مرحله از قیف محتوای تغییر یافته شما قرار خواهد گرفت. آیا می توانید در بالای قیف برای گرفتن سربهای جدید قرار دهید؟ آیا شما از آن برای گرم کردن چشم اندازها به عنوان بخشی از یک فعالیت تبلیغاتی برای ایمیل استفاده می کنید؟ پس از اتخاذ این تصمیم ، برنامه ی برگشت مجدد ۷ مرحله ای شما کامل است و می توانید ROI را به دست آورید!