۵ پیش بینی های محلی سئو برای سال ۲۰۱۸

جستجوی محلی طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اکنون Google بسیار کمتر احتمال دارد که اعتبار دیگری را به یک سایت بدست آورد زیرا فقط محلی برای جستجوگر باشد. و با تغییر اوضاع ، ممکن است شما نیاز به شفاف سازی در مورد بهترین شیوه های محلی سئو برای سال ۲۰۱۸ داشته باشید. در اینجا ۵ پیش بینی محلی سئو که می خواهید از دست ندهید ، آورده شده است.

۱ ٫ حداقل نیازهای محلی سئو در حال تحول است

بهترین شیوه های جستجوگرهای محلی عناصر زیر را در هر وب سایتی که مایل به رتبه بندی برای جستجوی محلی هستند ، بیان می کنند:

     

  • داده های دقیق در سایت های کلیدی محلی ، جمع کننده داده ها مانند دایرکتوری های تجاری
  •  

  • نقل قول ها (یک عامل رتبه بندی برتر محلی)
  •  

  • بررسی در مورد خصوصیات محلی خاص
  •  

  • ارسال اطلاعات گوگل برای کسب و کار من ، با اطلاعات صحیح و به روز شده
  • بهینه شده است
     

  • صفحات فرود مکان که توسط گوگل بهینه شده و قابل کشف هستند

این الزامات دیگر عوامل تعیین کننده تعیین کننده چگونگی رتبه بندی صفحه شما در SERP ها در گوگل نیستند. ما را اشتباه نگیرید؛ آنها هنوز هم بسیار مهم هستند اما اکنون آنها تکامل یافته اند تا ملاحظات دیگری را نیز در بر گیرند. در اینجا چند نمونه هستند:

لیست بهینه سازی

بهینه سازی لیست گوگل My Business (GMB) شما اکنون مهمتر از همیشه است. علاوه بر ظاهر شدن در بالای SERP ها ، لیست شما به شما امکان می دهد تا داده های موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه ، ساعات کار و در بعضی موارد شماره تلفن خود در بالای صفحه نشان داده کنید. جستجوی محلی سنتی چیزی شبیه به این است:

گوگل تمام این اطلاعات را از صفحه GMB شما دریافت می کند ، بنابراین اگر تمام اطلاعات مورد نیاز را در نوک انگشتان خود داشته باشید ، دیگر نیازی به کلیک در جایی دیگر نیست. دیگر کافی نیست که فقط یک صفحه GMB داشته باشید. باید به صورت مکرر پر شود ، بهینه سازی و به روز شود. در اینجا چندین نکته عالی در مورد انجام این کار از مجله موتور جستجو آمده است.

مدیریت بررسی

بررسیها همچنین در سال ۲۰۱۸ از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. رباتهای گوگل از این بررسیها برای درک هدف جستجوگران استفاده می کنند و پاسخهای مربوط به سؤالات خود را ارائه می دهند. بررسی هایی که بر روی مکان تمرکز دارند برای ایجاد اقتدار محلی و افزایش رتبه در SERP ها (به همراه استنادها و پیوندها) دارای اهمیت هستند. همانطور که میریام الیس از موز در بررسی نتایج جستجوهای محلی برند با نام تجاری ۲۰۱۷ توضیح داده است:

“اگر من می توانم در سال ۲۰۱۷ یک مبحث را برای صاحبان مشاغل محلی به خانه برسانم ، همه چیز مربوط به بررسی ها است. این شامل رتبه بندی ، احساسات مصرف کننده ، سرعت ، صحت و پاسخ های مالک ، هر دو در سیستم عامل های شخص ثالث و صفحات بررسی / توصیفات وب سایت بومی می شود. تأثیر بررسی ها بسیار زیاد است. من آمده ام تا آنها را تقریباً به اندازه NAP قدرتمند در استنادات شما ببینم. NAP باید برای رتبه بندی و جهت مصرف کننده دقیق باشد ، اما بررسی ها به فروش می رسند. “

به عبارت دیگر ، دیگر کافی نیست که به سادگی نظرات خود را در سایت خود داشته باشید. شما باید موارد را به سطح بعدی برسانید تا در جستجوی محلی در سال ۲۰۱۸ موفق باشید.

داده و بینش

برای بهینه سازی سایت خود برای جستجوی محلی ، به داده نیاز دارید و برای درک آن به راهی نیاز دارید. تجزیه و تحلیل نمایش داده های جستجوی محلی با استفاده از گوگل Search Console ole برای اینکه بدانید مهمترین اطلاعات برای مشتریان محلی چیست. این می تواند شامل اطلاعاتی مانند:

SEO

     

  • گزینه های تماس سریع پاسخگویی
  •  

  • مسیرهایی برای مشاغل محلی خود
  •  

  • جذب محتوا
  •  

  • مهمترین کلید واژه ها

تعیین چگونگی و کجا مشتریان محلی تجارت شما را پیدا می کند همچنین می تواند به شما در ایجاد استناد کمک کند. از ابزارهای موجود خود (مانند گوگل Analytics) استفاده کنید تا KPI های خود را کشف کنید و چگونه بهترین آدرس مخاطبان خود را تعیین کنید ، یا سایر ابزارهای جستجوگرها را برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرف گوگل ، ما انتظار داریم که در سال ۲۰۱۸ حتی در مورد داده های جستجوی محلی نیز هوشمندانه عمل کند ، با این که موتور جستجو داده های کارت اعتباری و دستگاه را ارزیابی می کند تا اطلاعاتی مانند ترافیک پا ، طول کار ، انواع مشتری و غیره را بدست آورد.

۲ Back Backlink های محلی در ارزش رشد می کنند

Backlink

Backlink ها برای هر تلاش سئو مهم هستند ، اما Backlink های محلی به خصوص برای مشاغل محلی در سال ۲۰۱۸ اهمیت دارند. اگر ترافیک محلی همان چیزی است که شما در آن قرار دارید ، روی کسب Backlink از انتشارات مطبوعاتی یا نشریات ملی تمرکز نکنید. در عوض ، روی دایرکتوری های محلی تأکید کنید. این وب سایت های محلی به شما کمک می کنند تا ارتباط محلی را به وب سایت خود اضافه کنید و اعتماد و اقتدار ایجاد کنید. یکی از این لینکهای فهرست محلی بسیار قدرتمندتر از چندین لینک در دایرکتوریهای تصادفی با بسیاری از لینکهای خروجی در صنایع مختلف است. از این لیست HubSpot با راهنمای مستقیم با ارزش تجارت استفاده کنیدبرای شروع ایجاد صفحات مشاغل شخصی خود اقدام کنید.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که برای پشتیبانی از این Backlink به طور طبیعی ، محتوای جامع و جذاب دارید. این محتوای اصلی به شما در رشد ارزش در بسیاری از مقوله ها کمک می کند اما برای بک گراندها به خصوص کمک خواهد کرد. بک گراندهای محلی و هدفمند جغرافیایی از وب سایتهای موجود در بازار محلی شما با موضوعات مرتبط هستند. این بک لینکهایی است که ابتدا باید روی آنها تمرکز کنید.

در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید Backlink های محلی برای کسب و کار خود بدست آورید:

     

  • در فرصت های حمایت مالی محلی سرمایه گذاری کنید
  • سرمایه گذاری
     

  • یک فعالیت / رویداد محلی محلی را سازماندهی (یا شرکت کنید)
  •  

  • با وب سایت های محلی ، روزنامه های آنلاین و غیره درگیر شوید.
  •  

  • آگهی های کم هزینه را در آگهی های محلی محلی امتحان کنید

۳ ٫ محتوای با کیفیت در حال حاضر به عنوان جستجوهای محلی به همان اندازه برای محلی مهم هستند

ما قبلاً آن را ذکر کردیم ، اما محتوای جذاب ، پر ارزش و جذاب ، از اکنون اهمیت بیشتری دارد. در حالی که ممکن است برخی از سایتهای محلی به تنهایی در مکان خود ساکن نباشند ، اکنون محتوای عالی برای بالا نگه داشتن رتبه ها لازم است.

از قالبهایی مانند تصاویر ، فیلم و صدا به همراه قالبهای متن بیشتر استفاده کنید تا به سؤالات مشتری سریع پاسخ دهید – در ضمن به آنها بگویید که همیشه به صورت حضوری یا برای تماس تلفنی در دسترس هستید. آدرس و شماره تلفن شما باید همیشه در وب سایت شما قابل مشاهده باشد تا تبدیل به مشتریان بالقوه شما ساده تر شود. زیاد متمرکز نشوید که چند صفحه در صفحات خود دارید. درعوض ، هنگام برنامه ریزی و ایجاد محتوای خود ، به سؤالات زیر فکر کنید:

برنامه ریزی

     

  • چگونه می توانم ارزش واقعی را ارائه دهم؟
  •  

  • چگونه می توانم به هر سؤال بالقوه در مورد این موضوع بطور جامع پاسخ دهم؟
  •  

  • چگونه می توانم کاری متفاوت از رقبای خود انجام دهم؟
  •  

  • من این بازارچه را که متفاوت یا منحصر به فرد است ارائه می دهم؟
  •  

  • مخاطب به من چه چیزی نیاز دارد؟

خواه محتوای شما ۵۰۰ یا ۵۰۰۰ کلمه باشد ، اگر این سؤالات را برآورده کرده اید ، مطالب عالی را نوشتید.

۴ Data داده های ساخت یافته می توانند به شما کمک کنند جلو بیایند

نشانه گذاری داده های ساخت یافته (Schema.org) ، به ویژه GeoCoordinates ، به ویژه برای سئو های محلی که می خواهند از این رقابت جلو بروند ، بسیار مهم است. از سال ۲۰۱۷ ، کمتر از یک سوم وب سایتها از نشانه گذاری طرحواره استفاده می کردند.

این بدان معناست که اگر این کار را انجام دهید ، بیشتر از سایر رقبای خود که از آن استفاده نمی کنند ، رتبه برتر را دارید. (تصویر بالا از JeyJoo را به عنوان نمونه مشاهده کنید). داده های ساخت یافته به گوگل کمک می کند تا وب سایت شما را درک کند تا بتواند آن را در نتایج جستجو نشان دهد. استفاده از داده های ساخت یافته مانند صحبت مستقیم با گوگل است ، به جای اینکه فقط منتظر باشید تا روبات های آن صفحات شما را خز کنند. این وضوح می تواند به شما در رتبه بندی شما کمک کند.

داده های ساخت یافته نیز نحوه ظاهر نتایج (قطعه) شما را تغییر می دهد. این اطلاعات را به مشتریان بالقوه خاص تر نشان می دهد و احتمال اینکه روی نتایج شما کلیک کنند را افزایش می دهد.