دانشگاه صنعتی فولاد

عنوان :

مطالعه و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات

مورد مطالعه شرکت مخابرات فولاد شهر اصفهان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه : جستجو در سایت :   

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات ، سیستم های نوینی تولید شده می باشد که می تواند سازمان را در کاهش هزینه های داخلی ، تعامل بهتر با محیط و در نهایت به دست آوردن سود یاری رساند. یکی از این ابزارها ،”مدیریت ارتباط مشتری” می باشد.

مدیریت ارتباط با مشتری اصطلاحی می باشد که برای توصیف چگونگی تعامل با مشتری و مدیریت بر فعالیتهایی که برای برقراری ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری صورت می گیرید تعریف شده می باشد . منطق مدیریت ارتباط با مشتری ، تحت نظر قرار دادن و مدیریت بر تمام پروسه خدمت رسانی به مشتری می باشد.

بسیار مهم می باشد که مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک سیستم درنظر گرفته گردد ، سیستمی که مشخص می کند چگونه با مشتریانمان کار کنیم ، چگونه معضلات شان را حل کنیم ، آنها را به خرید محصولات و خدمات شرکتمان ترغیب کنیم و با آن ها تعاملات مالی داشته باشیم . به بیانی دیگر crm  که مخفف  customer  Relationship Management می باشد  شامل کلیه جنبه های ارتباطات و تعاملات با مشتریان و کاربران می باشد. البته بایستی به این نکته توجه داشت که ارتباط با مشتری مختص سازمان های تجاری نیست ، بلکه واژه های معادل این بحث را در سازمان های دولتی ، می توان ارباب رجوع (مشتری) ، خدمت رسانی (بازاریابی) ، طرح تکریم ارباب رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری) و مشروعیت و بقاء (سودآوری) و نیز در مؤسسات خدماتی ، سرویس گیرنده (مشتری) ، ارائه خدمات (کالا) عنوان نمود.

تعداد صفحه :122

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان

***

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید