جستجو در سایت :   

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

مقدمه :

کسب موفقیت برای حضورپیوسته نه مقطعی در بازار های داخلی و همچنین بازار های منطقه ای و بین المللی تحت تاثیر رقابت های فشرده و فزونی عرضه بر تقاضا همواره به دو عامل اساسی یکی کیفیت و دیگری قیمت بستگی دارد و خواهد داشت گرچه عوامل مهم دیگری همچون محیط زیست دوام ایمنی ، خدمات بعد از فروش به هنگام بودن و تکریم به مشتریان را نیز نمی توان نادیدیه گرفت.

مدیریت کیفیت با مکانیسم های کمکی با شاخص سازی سازمانی ، شناسایی و معضلات سازمانی به صورت مداوم ، نظارت بر گلوگاه های سازمانی ایجاد حساسیت نسبت به زمان به کارگیری راه حلهای خلاقانه مداوم سازی خود ارزیابی فردی و سازمانی و تلفیق توجه فرایند مدار و نتیجه مدار به پیشگیری از بروز بحران های سازمانی کمک و مدیریت برآن راساده و لذت بخش می کند .

نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمان هایی می باشد که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در شکل گیری اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند .

سازمان هایی که در سال های اخیر برای استقرار سیستم های تضمین کیفیت مدیریت کیفیت و موردها مشابه کوشش های ویژه ای را مبذول داشته اند طبعا به موثر واقع شدن این کوشش ها می اندیشند . برحسب امار از آغاز تا اواسط سال 1387 حدود 3400 شرکت کوچک و بزرگ از سازمان های دولتی گرفته تا خصوصی و در طیف وسیعی از محصولات اعم از کالا و خدمات ، به استقرار سیستم های کیفیت و به اجرا گذاری نیازمندی های آن پرداخته اند . این سازمان ها انتظار دارند نتایج این اقدامات را به صورت توسعه سهم در بازار توسعه صادرات رشد مالی سود آوری بیشتر ، بازدهی کاری بیشتر رفاه پرسنا و بسیاری نتایج دیگر نظاره کنند .

این پژوهش می تواند به مدیران بیمارستان تامین اجتماعی در شناخت تاثیر سیستم مدیریت کیفیت بر رضایتمندی کارکنان بیمارستان کمک نماید . همچنین این پژوهش می تواند مبانی مناسبی برای تحقیقات آتی که به مطالعه علل ناکار آمدی احتمالی استقرار این سیستم در سازمان بپردازد باشد .

تعداد صفحه :167

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش با نوآوری در سازمانها

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید