دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 

عنوان :

مطالعه ارتباط بین مولفه های مدیریت دانش با نوآوری در سازمانها 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

امروزه سازمانهای کشور به مانند سایر سازمانهای جهان ناگزیرند تا با دیگر سازمانها چه در داخل و چه در خارج کشور به رقابت بپردازند تا بتوانند در محیط کسب و کار باقی بمانند. از این رو آنها بایستی بتوانند دست کم در یک زمینه برتر از رقبای خود بوده، به بیانی دیگر آنها چاره ای ندارند غیر از اینکه نوآور باشند. پژوهش فوق با هدف تعیین ارتباط بین مولفه های مدیریت دانش با نوآوری در سازمانها از طریق متغیر میانجی توانمندسازی کارکنان بصورت موردی درکمیته امداد امام خمینی استان کردستان اجرا گردید. اطلاعات مورد نیاز بوسیله پرسشنامه ای که مبتنی بر مدل مفهومی پژوهش اقتباس از مدل پانگ لو لیو و دیگران(٢٠٠٩) گردآوری شده می باشد. روائی پرسشنامه بوسیله تحلیل عاملی و کسب نظر اساتید مرتبط انجام شده و پایائی  پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ که ۵/٨١ ٪  محاسبه  گردیده مورد سنجش قرارگرفته می باشد. برای تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری  و همبستگی پیرسون بهره گیری شده می باشد. نتیجه پژوهش این موضوع را تأیید نمود که تمامی متغیرها با نوآوری  ارتباط دارند. بر اساس مدل بهینه شده حاصل از خروجی نرم افزار، ارتباط متغیرهای دانش آفرینی و بکارگیری دانش بطور مستقیم با نوآوری  تأیید و ارتباط متغیرهای ذخیره سازی و توزیع دانش از طریق متغیر میانجی توانمندسازی کارکنان با نوآوری  معنادار می باشد

تعداد صفحه :143
جستجو در سایت :   


قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار : مشتری مداری و اهمیت آن

***

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید