دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

عنوان :

مطالعه رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

هدف این پژوهش در گام اول مطالعه عوامل تاثیر گذار بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات و در گام دوم مطالعه ارتباط میان برداشت از کیفیت خدمات و رضایت مشتری می باشد . به این مقصود محقق از مدلی براساس مقال های موکش کومار و تحقیقات ایشان در کشور مالزی و با افزودن یک عامل جدید به نام راحتی بر عوامل و ابعاد پیشتر مدل سروکوال  بهره جسته می باشد یعنی در جایی که با افزودن عامل ششم دسته بندی تازهای از این ابعاد بدست داده گردید که عبارتند از ظواهر قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن خاطر جمع بودن همدلی و راحتی . در این پژوهش آغاز آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیر های پژوهش با به کار گیری جداوول و نمودار ها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها و امار استنباطی از روش های اماری و ازمون های متفاوت بهره گیری گردیده می باشد .

یافته های این پژوهش نشان می دهد در میان ابعاد کیفیت خدمات دو بعد قابلیت اطمینان و همدلی بیشترین تاثیر را بر داشت مشتری از کیفیت به خود اختصاص داده اند و ابعاد ظواهر خاط جمع بودن و پاسخگو بودن از لحاظ تاثیر گذاری در رده های بعدی قرار دارند و بعد راحتی بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات تاثیری ندارند .

پاسخگو بودن وهمدلی به ترتیب بیشترین اندازه خشنودی رادر بین مشتریان به خود اختصاص داده اند و مهمترین ابعادی هستند که در بانک رفاه هست و می توان به آنها تکیه نمود .

تعداد صفحه :160 جستجو در سایت :   

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : مقایسه ی تطبیقی سرمایه ی اجتماعی در بانک های ایران مورد مطالعه بانک های ملی، ملت و سینا

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید