دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

جستجو در سایت :   

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 

عنوان :

 شناسایی تأثیر اجزای سرمایه فکری در بهبود عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

مقدمه :

باورود به اقتصاد دانشی ، دانش در مقایسه با سایر عوامل تولید مانند زمین و سرمایه و ماشین الات و … از ارجحیت بیشتری برخوردار شده می باشد به طوری که در این اقتصاد دانش به عنوان مهمترین عامل تولید به شمار می رود و از آن به عنوان مهمترین مریت رقابتی سازمان ها یاد برده می گردد . یکی از ویژگی های دانش این می باشد که نامشهود می باشد یعنی غیر قابل لمس و غیر قابل محسوس می باشد و ارزشگذاری و اندازه گیری آن خیلی سخت و مشکل می باشد در صورتی که در گذشته سازمان ها با بهره گیری از روش های حسابداری قادر بودند تا ارزش و اندازه عوامل تولید خود را به گونه کامل محاسبه کنند اما امروز این روش های حسابداری دیگر دارای کارایی لازم نیستند . دانش به عنوان یکی از مهمترین اجزای دارایی های نامشهود به شمار می رود . در گذشته بیشتر دارایی های سازمان ها مشهود بوده اند اما امروز قسمت اعظم دارایی ها ی سازمان ها نامشهود هستند در این اقتصاد دانشی موفقیت سازمان ها به توانایی مدیریت این دارایی های نامشهود بستگی دارد و برای اینکه بتوانیم این دارایی ها را مدیریت کنیم آغاز می بایستی آنها را شناسایی و اندازه گیری کرده و در نهایت می توانیم آنها را مدیریت کنیم

با ورود به اقتصاد دانشی ما به مدل جدیدی از دارایی های سازمانی نیاز داریم به طوری که دارایی های سازمانی را می توان به 2 دسته کلی تقسیم نمود :

  1. داراییهای مشهود
  2. دارایی های نامشهود

در این پژوهش کوشش می گردد تا با مطالعه عملکرد بانک کشاورزی در استان کردستان با تاکید بر اندازه سود آوری تأثیر اجزای سرمایه فکری را بر موفقیت شعب این بانک مطالعه نماید و راهکار هایی که به ارتقای دانش فکری و متعاقبا بهبود و توسعه بانک بینجامد شناسایی  نموده و ارائه دهد .

تعداد صفحه : 118

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه ارشد : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید