دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدریت بازرگانی گرایش مالی

عنوان :

مطالعه ارتباط کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

اصطلاح کیفیت زندگی کاری در سالهای اخیر رواج زیادی داشته‌می باشد. اما در مورد معنای این اصطلاح توافق کمی هست، در عین حال می توان گفت حداقل دو بهره گیری شایع از آن هست: اول اینکه کیفیت زندگی کاری تصریح به مجموعه ای از نتایج برای کارکنان نظیر رضایتمندی شغلی، فرصتهای رشد، مسائل روانشناختی، امنیت شغلی، روابط انسانی کارفرما، کارکنان و اندازه پایین بودن حوادث دارد. دوم، کیفیت زندگی کاری همچنین به مجموعه ای از کارها یا عملکردهای سازمانی نظیر مدیریت مشارکتی، غنی سازی شغلی و شرایط کاری مطمئن تصریح دارد. در این ارتباط برنامه‌های کیفیت زندگی کاری ممکن می باشد به عنوان راهبرد مدیریت منابع انسانی شامل عملکردهای کیفیت زندگی کاری و بهبود برنامه‌های کیفیت زندگی کاری و بهبود کارآیی و بهره‌وری سازمانی در نظر گرفته گردد یک برنامه کیفیت زندگی کاری به معنی فرآیندی می باشد که بوسیله آن همه اعضای سازمان از راه مجاری ارتباطی باز و مناسبی که برای این مقصود ایجاد شده‌می باشد در تصمیم هایی که بر شغل هایشان بخصوص، و بر محیط کارشان به گونه کلی اثر می گذارد به نوعی دخالت می یابند و در نتیجه مشارکت و خشنودی آنان از کار بیشتر می گردد و فشار عصبی ناشی از کار برایشان کاهش می یابد. در واقع کیفیت زندگی کاری نمایانگر نوعی فرهنگ سازمانی یا شیوه مدیریت می باشد که کارکنان بر اساس آن احساس مالکیت، خودگردانی، مسئولیت و عزت نفس می کنند.

تعداد صفحه :173

قیمت : 14700 تومان

جستجو در سایت :   

***

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد : رابطه بین هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید