دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

جستجو در سایت :   

دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت اجرایی

جهت دریافت دانش نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی

عنوان :

مطالعه تاثیر اتوماسیون اداری بر رضایتمندی مشتریان

مطالعه موردی : سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی شعبه دو اراک

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

پژوهش حاضر به مطالعه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان سازمان تامین اجتماعی اجتماعی شعبه دو اراک می پردازد .

سوال اساسی پژوهش این موضوع می باشد که چه عواملی بر رضایت مندی مشتریان تامین اجتماعی شعبه 2 اراک موثراند ؟ و هر یک از عوامل تاثیر گذار چگونه می باشد ؟ بدین مقصود پس از اظهار مقدمه به مطالعه پیشینه نظریه پژوهش پرداخته شده و پس از اظهار موضوع به مدل پژوهش که همانا توقعات مشتریان و مزایای بهره گیری از اتوماسیون اداری تصریح گردیده همچنین فرضیات پژوهش عبارتند از :

فرضیه اول :اتوماسیون اداری موجب سرعت پاسخگویی به مشتریان در جلب رضایت مشتریان شده می باشد .

فرضیه دوم : اتوماسیون اداری موجب افزایش دقت انجام کارهای در جلب رضایت مشتریان شده می باشد .

فرضیه سوم : اتوماسیون اداری موجب کاهش بروکراسی اداری در جلب رضایت مشتریان شده می باشد .

فرضیه چهارم : اتو ماسیون اداری موجب بهره گیری مشتریان از خدمات متفاوت رادریک زمان فراهم می آورد که موجب رضایت مشتریان گردیده .

جامعه آماری در این پژوهش عبارتست از کلیه بیمه شدگان و کافرمایان تحت پوشش تامین اجتمعای شعبه 2 اراک که در واقع یک جامعه با حجم محدود می باشد و روش گردآوری داده ها از طریق پرسش نامه و آمار های موجود در تامین اجتماعی شعبه 2 اراک می باشد .

تعداد صفحه :157

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : مقایسه ی تطبیقی سرمایه ی اجتماعی در بانک های ایران مورد مطالعه بانک های ملی، ملت و سینا

***

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید