دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

عنوان :

 ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

مقدمه :

امروزه با در نظر داشتن اهمیت حیاتی که صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ها دارا می باشد نیاز به آن اجتناب ناپذیر می باشد . با این حال شاخص های توسعه بیمه ای که نشان دهنده رشد و پیشرفت در این صنعت می باشد ، مانند سرانه حق بیمه ، نسبت حق بیمه به تولید ناخالصی داخلی و …. در صنعت بیمه ایران نه تنها قابل مقایسه با کشور های توسعه یافته دنیا نیست بلکه حتی پایین تر از کشور های در حال توسعه می باشد . یکی از دلایلی که صاحب نظران صنعت بیمه در این زمینه مطرح می کنند . عدم انطباق این پوشش های بیمه ای با آن چیز که که مورد نظر بیمه گذاران می باشد می باشد . از این رو در این پژوهش کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین متولی بیمه های اجتماعی در ایران مورد ارزیابی قرار گرفته می باشد .
جستجو در سایت :   


در این پژوهش از مدل سروکوال که یکی از متداول ترین مدل هایی می باشد که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش خدمات مورد بهره گیری قرار می گیرد برای سنجش اندازه شکاف ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات بهره گیری شده می باشد . در بخش مبانی نظری پژوهش مفاهیم مرتبط با کیفیت ، خدمات ، کیفیت خدمات ، مولفه های مختلف کیفیت خدمات و معرفی سازمان تامین اجتماعی و تعهدات آن و در قسمت آخر پیشینه پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته می باشد . پژوهش حاضر براساس ماهیت و روش ،پژوهش توصیفی – پیمایشی می باشد و جامعه های آماری این پژوهش ، کلیه بیمه شدگان و کارمندان شعب تامین اجتماعی شماره یک و دو سنندج می باشند .

تعداد صفحه :172

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : طبقه بندی مشتریان شبکه بانکی براساس ریسک اعتباری با استفاده از مدل های پیش بینی

***

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید