دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی

جستجو در سایت :   

عنوان :

مطالعه ارتباط کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

مقدمه :

در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازار یابی فناوری اطلاعات و … به خود جلب نموده می باشد مخصوصا افراد دانشگاهی فروشندگان نرم افزار مشاوران و کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و مفهوم crm را که به معنی کوشش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتری به مشتری می باشد توسعه داده اند سازمان ها به گونه گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد می نگرند .

این سیستم ها با ارائه اطلاعت در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه ی مهمی ار فرایند های اصلی شرکت به خصوص در حوزه بازاریابی فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند . به کار گیری سیستم های crm به طراحی مجدد فراینده های مشتری گرا منجر می گردد . crm مستلزم رویگردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار می باشد که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی ساده بازاریابی مشتری محور شوند .

با در نظر داشتن مطالب فوق در این پژوهش کوشش می گردد که ارتباط میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی شهر مریوان در سال 1390 مطالعه شده و مولفه هایی از کیفیت زندگی کاری که بر مدیریت ارتباط با مشتری موثر واقه می شوند ، مشخص گردد .

تعداد صفحه :173

قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : اثرات واسطه ای برنامه های توسعه صادرات بر روی عملکرد صادرات شرکت ها

***

—-

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید